On Fri, 10 Feb 2012 10:08:43 +0100
Norbert Vastagh <vasti...@gmail.com> wrote:

> Szerintem meg az adsl modemet kellene egy órácskára áramtalanítani, és
> utána próbálkozni újra a csatlakozással!

A modem rendszeresen áramtalanítva van. Ráadásul képes is csatlakozni,
csak nem a btelhez. Az enternetes login még működőképes, azon küldöm
ezt a levelet. Ezt a szervizes kolléga is tudja, mert megmondtam Neki,
és mivel nem detektálta hibaként, azt kell gondolnom, hogy nem is gond.
Nyilván a technikai lehetőség megvan a kettős csatlakozásra (csak nem
egyidőben, hanem egymás után). Annál is inkább így lehet ez, mert egy
másik gépen az éppen működő enternetes elérést leállítottam, átírtam, a
configot, bejelentkeztünk a btelneteshez, és ment tovább az élet.
Vagyis nyilván nem egyszerre, de egymás után ide-oda login lehetséges
volt. A kolléga is valami olyasmit mondott, hogy egy helyre fut be a
kapcsolódási kísérlet, és a login domain része alapján döntik el ott,
hogy kinek az ügyfeléről van szó. Ezt a fenti történet is alátámasztja.

Zs.