On Fri, 2 Mar 2012 18:51:27 +0000 (UTC), Erdelyi Gabor
<erdel...@host.epgep.bme.hu> wrote:

> A maildrop nem csinal valami csunyat?

Egyenlőre nem tudok róla. :-(

> Nincs a juzernak maildroprc-je, ami bekavarhat?

Nincs sajna. Egyetlen "központi" maildroprc van a /etc-ben:

     DEFAULT="$HOME/Maildir"

Az iktato usernek van sajátja, de az itt most nem játszik, az meg is
kapta.
Természetesen a mai napon is és korábban is több levelet hibátlanul
megkapott. Összesen talán 3-4 esetben jelezték, hogy hasonló módon "eltünt"
levél és minden esetben cégen belül. Először "ráfogtuk", hogy
mellékattintott és törölte, de a második eset után már meg is néztem és
"elkönyveltem", hogy törölte, mert a mail.log "kézbesítettet" jelzett.
Aztán a 2-3 héttel ezelőtti eset után már bosszúsan beraktam a dovecot-nak
az imap törlés logolását és most néztem nagyot, hogy talán mégsem a user
volt a béna. :-(
Maildrop-ra eddig nem volt log, de most betettem azt is, lássuk mit mond.
Van esetleg még ötlet, hogy mit lehetne logolni, ha legközelebb újra
"beütne", akkor közelebb kerüljünk a megoldáshoz?