Szládovics Péter <p...@szladovics.hu> írta (2012. március 14. 12:53):

> Ez már terelés. :) Nem erről beszéltem, csak lusta vagy olvasni.

Ha az alaplapot épp most gyártottuk és teszt közben normális folyamat,
hogy ki s be dugdosunk PCI-Ex perifériákat, és nézegetjük, hogy az
lspci látja-e őket, és dugás után pár másodperccel látja, és ha közben
szkóppal lesem a PCI-Ex vonalat, akkor látszik a kommunikáció is, az
meggyőz, vagy feltétlenül személyes tulajdonom kell legyen a gép?

Üdv:
Viktor