On Thu, 15 Mar 2012 11:02:42 +0100 (CET)
SZABO Zsolt <sz...@mm.bme.hu> wrote:

> Hmm... nekem is volt hasonlo gondom, de sajnos mar nem emlekszem
> pontosan a korulmenyekre (lenny->squeeze upgrade utan? vagy
> hibernation/suspend-bol valo resume korul...)
> ... szoval valami olyasmi volt, hogy a resume-bol az X sokszor

Itt most nem upgrade volt, hanem nulláról install. Szándékosan, mert
már sokszor volt upgrade, és ráfért már egy kitakarítás. Eddig nem
volt gond sem memódiamodullal, sem BIOS beállítással. Az a gyanúm, hogy
az x felület, és a kernel vesznek össze valamin. Egyelőre nincs
ötletem, lehet, hogy megpróbálom a backportos megoldást. Bár nem tudom,
hogy összességében egy kernelfordítás nem egyszerűbb-e... Ha valami
rosszul sül el, csak másik menüt választok a grub-nál, és lehet újra
próbálkozni. Azért egy balul sikerült x telepítést kitakarítani nem
olyan egyszerű dolog.

Köszi:
Zs.