2012/3/17 Thiering Péter <thieringp...@t-online.hu>:
> Elvileg valamit lehet rajta "okosítani", de soros porton, és ráadásul
> jelszavas az U-boot (igaz a jelszó ismert...)

Sziasztok!

Mivel nem nagy a forgalom a listán, gondoltam elbírja ezt a levelet ;-))

Tehát TL-WR842ND és openwrt. Nem hagyott nyugodni a dolog, és
mivel éppen rendeltünk belőle párat, mert akciós volt a nagykerben,
kipróbáltam.

Van rá készen image (sőt, már februárban is volt), letöltöttem, feltettem,
(simán a webes felületen, firware frissítésként, csak úgy egyszerűen),
egyelőre minden működőnek látszik :-)) Este hazaviszem, és kipróbálom
vinyóval, torrent klienssel, stb.

Szuper ez a 8MB flash, elfér benne minden bőven: a 4MB-os kütyüvel az
volt a bajom, hogy nem húzhattam le a vinyót, mert azon volt a rendszer...
De ez így nekem tök jó lesz, a wlan része és a 100Mbit-es LAN is bőven
elég nekem.

Ja, és beszerzési áron (de az árukeresős oldalak szerint is) 5000 forinttal
olcsóbb, mint a WR1043ND, ami azért nem mindegy.

Üdv:

--
Vastagh Norbert