2012. szeptember 14. dátummal Kiss Gabor ezt írta:

> tcpdumppal naplóznám a DHCP forgalmat

Vagy a dhcpdump-al, ami egy frontend a tcpdump-hoz. Csak a dhcp
forgalmat nézi, barátibb a kimenete, lehet szűrni interface-re és hw
address-re. Ezt akár átirányítod file-ba és majd vissza lehet nézni.

Ezenkívül én megvizsgálnám a következőket is:
- van-e másik dhcp szerverként működő eszköz a hálózatban, akár csak
időszakosan is. (pl. a kliens meg tudja mondani kitől kapta a
beállításokat, ha gond van)
- nincs-e elírás a dhcpd.conf-ban (pl. másolásból ottmaradt dupla mac
address)

--
Sala