2012. szeptember 18. 12:05 Varadi Gabor írta, <var...@mithrandir.hu>:

> Egy működő konfigurációban az alábbiak vannak beállítva:
> Set($CorrespondAddress , 'rt');
> Set($CommentAddress , 'rt');

Bocsánat, hogy beleszólok (mert őszintén szólva az RT-t még épp hogy
csak kóstolgatom), de azt hiszem, itt némi joggal mondja a rendszer,
hogy "as a 'Requestor' would create a mail loop"...
Az persze érdekes, hogy másik gépen miért megy...?!
Emellett azt azért meg szeretném kérdezni, hogy az RT-t csomagból
raktad fel, vagy "forrásból"?
A csomagkezelő nem használ valami eldugott "környezeti változót"?
(Debian alatt már szívtam párszor, hogy a /etc/default-ban lévő
bejegyzésről elfeledkeztem és amit máshol megadtam, az nem akart
érvényesülni... igaz, az nem RT volt...) ... és ha kipróbálod a
"forrásból" telepítést, akkor az mit csinál?

Üdv,
kjt