2012. október 17. dátummal Norbert Vastagh ezt írta:
> Szóval egyszerűen nem értem, hogy mitől lehet ez?! A dhcp szervert
> kizárnám, mert a több napi működését nézve egyszer sem adott rossz
> beállításokat, de közben is előfordult, hogy valamelyik gépen
> rossz lett a DNS beállítás...
>
> Van valakinek ötlete?

Van, de ezt már multkor is javasoltam. Amikor a kliensen rosszak a
beállítások, nézd meg milyen ip-jű dhcp-től kapta a beállításokat.
Vagy csinálj az asztalára egy batch file-t, ami átirányítja az
ipconfig /all kimetetét egy állományba és "eseménykor" rákattint a
kedves felhasználó. Abból meg kiolvasod a dhcp ip-t, ha arra jársz.

Ha ez nem egyezik a szerver ip-vel, akkor meg kell keresni a hunyót a
hálózatban (router, ap, switch, másik szerver, netmegosztós windows,
stb.) és vérmérséklet szerint lehet átkonfigurálni vagy ötkilós
kalapáccsal egyengetni. :-)

--
Sala