On 10/25/2012 07:31 PM, Krisztian VASAS wrote:

> reboot mindent megold... bővebben lásd lentebb...

Teljesen kizárt a bootolás.

> Ez fölösleges. Ha jön tagged és untagged vlan az adott porton, akkor
> minek csinálsz interface aliast?

Ez egy élesben működő rendszer, amin menet közben kell hálózati
átstrukturálást csinálnom. Ezért most átmenetileg igen furcsa dolgok
lesznek benne pár hétig. Emiatt ne aggódj! :)

> Ez pedig (és a többi eth2.* is) végképp... A bonding (szokták még
> LACP-nek is mondani, bár hivatalosan az a mode=4) ráül az
> interface-ekre, tehát magán a fizikai interface-en nem kell vlan-ozni,
> azt majd a bondX interface-en csinálod.

Igen, ezt akartam ma reggel kipróbálni elsőként.
(Mondtam, hogy mindenféle összeollózott receptekből dolgoztam,
melyek egymással ellentmondásban vannak.)

Kösz a tanácsokat!