On 03/04/2013 08:13 AM, Kosa Attila wrote:

> A sambanak - szerintem - kellenek bizonyos dolgok az ldap semaba,
> anelkul nem fog menni.

OK erre mar rajottem, hogy semmikepp nem fog menni.

De hogy kell allitani ugy, hogy ne legyen domain? Az LDAP schema moddositva
van. De ettol meg az
osszes howto arrol szol, hogy domain controller vagy esetleg domain member. En
meg olyat nem akarok.
Raadasul emlekszem tisztan, hogy ez regebben kulonosebb varazslas nelkul
sikerult csak az ldap*
beallitasok modositasaval.

Nem irtam, de a rendszer Ubuntu 12.04 es samba 3.6 .

10x
tamas