Magosányi Árpád <ar...@magosanyi.hu> writes:

> A másik amit nem értek, az az hogy tulajdonképpen miért van egyáltalán
> forgalom :)
> A vnet0 ugyanis teljesen másik bridge-ben van mint a br-int.

Nem követtem végig a sok egyszerű nevű interfészed sorsát, de a
figyelmedbe ajánlom, hogy az IP cím (10.5.5.1), amit hozzárendelsz egy
interfészhez (br-int), minden interfészen bejövő csomagra tüzel, vagyis
ad ARP választ (egyéb beállítás híján, lásd például az LVS dokumentációt
http://kb.linuxvirtualserver.org/wiki/Using_arp_announce/arp_ignore_to_disable_ARP
és az rp_filtert) mert inkább a géphez tartozik, mint az interfészhez.
De a kimenő (válasz) csomagokat a gép természetesen már azon az
interfészen fogja kiküldeni, amelyen a célcím elérhető, nem pedig azon,
amelyen beérkezett a kiváltó csomag.
--
                                                                  Feri.