On Sun, 7 Apr 2013, Hóbor István wrote:

> ejj, hogy nem találtam meg a cfgmaker-t :D ááá :D
> viszont, ha legenerálom a konfigot, csak az épp 'up' switchportokat
> monitorozza, a többit kommenteli, ha aktív lesz egy újabb port, hogy
> fogok értesülni róla? nincs erre vmi automatizmus? (fapados megoldásként
> újrageneráltathatom az indexet minden update-kor)

fol/le valto user portot nem szoktuk monitorozni, csak hibakereseses
eseten. Eleinte jonak tunik, hogy "mindent latsz", de aztan betemet a log,
es csak turkalni kell, hogy meglegyen valami.

A swichek uplinkjet, szerver labakat, es hasonlo allando linkeket
figyelunk normal uzemben.

Udv,
  LAJBER Zoltan                                http://lajli.gau.hu/~lajbi
         engineer: a mechanism for converting caffeine into designs.