Sziasztok!

Van egy bérelt szerverem, amiben két db 256GB-os SSD dolgozik SW raid
1-ben. Mivel az SSD-k szerver felhasználásával eddig nem nagyon
foglalkoztam, most merült fel bennem a kérdés, hogy vajon működik-e a
TRIM sw raid alatt?

A vason egy Debian Squeeze fut, 2.6.32-es kernellel, ami ugye még nem
tudja a trim-et, ezért mindenképp frissítenem kellene a kernelt, de ha
újabb kernellel sem megy, akkor nem indítanám újra.

Arról sehol nem találtam infót, hogy mi a helyzet sw raid alatt? Fog
működni a discard opció? Vagy más megoldás létezik a trim-re? Jelenleg
még 60%-on van a lemez, de azért fogyni fog a hely a későbbiekben.

Minden infót szívesen veszek,

Köszi:

Attesz