ÜDV,

Segítséget szeretnék kérni.

Létre akarok hozni egy vendég user-t, aki sftp-n a saját home
könyvtárára lát rá és csak arra.

Látrehoztam egy "share" user-t, jelszóval, home könyvtárral, be van neki
állítva a jól a home könytvára + beletettem a "sftponly" csoportba.

Ha beírom az sshd_config-ba, hogy :

Match user share
         # The following two directives force ben_files to become chrooted
         # and only have sftp available.  No other chroot setup is required.
         ChrootDirectory /home/megosztott
         ForceCommand internal-sftp
         # For additional paranoia, disallow all types of port forwardings.
         AllowTcpForwarding no
         GatewayPorts no
         X11Forwarding no

Nem tud bejelentkezni a user sftp-n és ssh-n sem. Az sftp kliens
"authentication failed" üzenetet ad.
Próbáltam csak ezt meghagyni :

Match user share
         ChrootDirectory /home/megosztott

Akkor is :-(

Ha kiszedem ezeket az sshd_conf-ból, akkor be tud jelenkezni, de lát mindent.

Próbáltam már más weblap kicsit más leírása alapján is csinálni. Ugyan ez az
eredmény.

Valami tippetek van ?

Köszönöm,

Jordán Gábor