Folyamatosan keletkező fájlokat kell szkriptből nyomtatnom, és nem
sikerült még olyan fájlt összeállítanom, amit a vim-be irányítva
elvégzi a nyomtatást és kilép.
Az már csak hab a tortán, hogy nem sikerült megtalálnom, hogy miként
lehetne rávenni, hogy a vezérlőszekvenciákat feldolgozva hozza létre a
ps fájlt.
Próbálkoztam az a2ps programmal is, de ebben sem találtam megfelelő
paramétert, hogy dolgozta fel a vezérlőszekvenciákat.
Fürtös