Sziasztok!
Installáltam egy Zentyal szervert (hívjuk FS-nek), beállítottam rajta
mindent szépen. Működött is annak rendje szerint. Be tudott lépni
domainbe minden gép.
Három körből áll a hálózatunk, amikor a 2-es körben volt az FS, akkor
be tudott lépni minden gép a 2-es és 3-as körből.
Ezután átkerült az FS az 1-es körbe, ami érdemben abban különbözik a
másik kettőtől, hogy van egy tűzfal közte és a másik két háló között.
Ezek után már nem tudtak belépni a gépek az FS-re. És nem csak a
domainbe nem tudnak belépni, de hiába állítom be az FS-t
névszerverként, nem kapnak névfeloldást.
Mit kell beállítani a tűzfalon, hogy lássák a 2-es körből az 1-esen
lévő DNS-t, és DC-t?
Fürtös