Kosa Attila <zs...@kosaek.hu> írta (2014. szeptember 15. 8:12):

> Amugy hang van? Mert szerintem pusztan arrol van szo, hogy a
> mikrofon kimenet le van nemitva. Elinditod az alsamixer-t, es
> megnezed. Az alsa-utils csomag resze.

Eddig mintha lett volna...
De most, hogy ennyit vacakoltam, nincs. Elinditottam a mixert, és
láttam, hogy egy csomó csatorna le van tiltva. Többek közt a mikrofon is.
Mindet engedélyeztem, és maximumra toltam.
De közben -talán az installgatással- valamit elszúrhattam, mert hang az nincs.
Suhog a fejhallgató, de ha elindítok egy filmet, akkor nincs hangja.

Zs.