Sziasztok!

Krisztian VASAS <i...@ironiq.hu> írta (2014. december 27. 10:15):
> On 2014-12-27 10:01, Zsolt Gádori wrote:
> [...]

Most működik. A magyarázat több mint kínos... :-)

Szóval az történt, hogy a panelon van két ikon a hálózattal kapcsolatban.
Az egyik a wiicd NetworkManager.
A másik meg elsőre csak annyit mond magáról hogy "hálózatkezelő kisalkalmazás".
Látszólag semmit nem csinál, csak megjelenít egy hálózati dugót ábrázoló képet.
A grafikus felület xfce.

Eddig a wiicd programját nyúztam, sikertelenül, ennek a logját küldtem
el legutóbb.
Most elolvastam amit írtatok, és nekiláttam, hogy átrágjam magam a
kapott linkeken
(amiket nagyon köszönök).
Azért, hogy legyen friss logom, megint reprodukálni akartam az eddig
sokszor látott helyzetet,
de véletlenül mellé kattintottam a wiicd-nek, és ezt a hálózatkezelő
kisalkalmazást találtam
el az egérrel. Ez meg kérte a jelszót, és legnagyobb meglepetésemre
egykettőre bejelentkezett.
A wiicd most sem tud bejelentkezni, de az a másik ikon simán.
Leállítottam a network-manager-t (/etc/rc2.d/network-manager) és kiderült
hogy a "hálózatkezelő kisalkalmazás" ennek a grafikus felülete xfce alatt.
Vagy lehet hogy nem ez a teljesen helyes megfogalmazás, de nem tudok jobbat.
Levettem a wiicd csomagot, és most már csak egy ikon van hálózat ügyben és az
tökéletesen működik. Mi több, mivel van vezetékes ADSL is, (másik szolgáltató)
akár mindkettőre is be tud jelentkezni párhuzamosan.
Ha telhetetlen lennék, akkor most azon filóznék, hogy
hogy lehetne a két csatolón párhuzamosan forgalmazni, összefogva a
sávszélességüket.

Elnézést a vaklármáért, de egy kicsit összezavart ez a sok alkalmazás,
nem láttam
át hogy melyik mire való, és mi az a szükséges és elégséges minimum halmaz amit
telepíteni kell a működéshez.

Beleövök a levegőbe!

Köszi a segítségeket:
Zs.