On 04/22/2015 12:23 PM, Sörös Zoltán wrote:
> De bekonfiguráltam a 'fő' domainre a https-t, ennek mellékhatásaként ha
> valaki https-en nézné valamelyik másik domaint, akkor kap egy
> hibaüzenetet, hogy a tanusítvány másik domainre szól.
>
> Mivel a többi domainre nem kell https, gondoltam átirányítom őket a sima
> http kapcsolatra - kérdés csak az, hogy hogyan?

Attól tartok bárhogy is csinálod, a kliens már panaszkodni fog.
Annak az információnak, hogy hol próbálkozzon újra a browser
(ezt hívjuk átirányításnak, ugye) még az SSL kapcsolaton kell
átmennie.

A legolcsóbb megoldás: Két IP cím. Az egyiken a HTTP only
szerverek laknak, a másikon amelyeknek korrekt tanúsítványa is van.
A legkirályabb megoldás: IPv6 és mindenkinek saját cím. :-)