> A vindóz nem tűr meg 2 azonos ID-jű diszket egy rendszerben; ahogy
> írtad, ezt jelezte is neked valami, de hogy mi, azt nem tudom, mert a
> win nem szokta, hanem az egyiket kérdés és jelzés nélkül átírja. Aztán
> mikor a másikat lehúzod, akkor az egyiken levő vindóz elkezd
> siránkozni, hogy nem találja a vinyót. *Ezért* kell(ene) klónozás után
> *rögtön*, még újrabootolás előtt
Valóban, azt írta ki, hogy két azonos ID-jű lemezt talált, de én azt
hittem, ez a linuxra vonatkozik.
Megtehetem-e, hogy a clonezilla lemezzel újramásolom az XP-t?
Ezúttal nem a teljes winchestert, hanem csak az XP partíciót. Ezzel
annyi változott, hogy az új partíció nagyobb (pont ezért kezdtem nele az
egészbe; a régi veszedelmesen kicsivé vált).  Üdv, János