Sziasztok!

Miért van az, hogy Rsync esetén ha szinkronban szeretnék tartani
valamit, akkor - a könyvtárstruktúra nagyságától függően - akár egy
óráig is eltart, mire a már szinkronizált fájlokon végigmegy és a
módosított fájlokat szinkronizálja?
Gondolom: mindenegyes indításkor elejétől végéig átnézi, hogy nem
módosult -e az adott fájl, más elképzelésem nincs, hogy mi tarthat
ennyi ideig.
Sima, egyszerű, lokális fájlszinkronizációról van szó, nem SSH-n keresztül.

Nem tudom, azért van -e a belassulás, mert USB portra csatlakoztatott
merevlemezekre történik a szinkronizáció (forráskönyvtár és
célkönyvtár is egy-egy ilyen lemezen van) és ott - gondolom - hogy
lassabban tudja olvasni a fájlokat, mint kellene (USB 2.0).
rsync -t -r --progress /utvonal/konyvtar1/ /utvonal/konyvtar2
Más paramétert nem használok, esetleg valamit rosszul csinálok, van
egyszerűbb és gyorsabb módja is?
Én csak azt szeretném, ha a forrásban megváltozik valamelyik fájl,
vagy új fájlok lesznek ott, a célkönyvtárba is szinkronizálja.
Másra nincs szükségem.

Esetleg a rsync-et paramétereztem rosszul?

Üdv, G