Úgy jártam, mint az egyszeri ausztrál őslakos, aki új bumerángot
készített, én nem tudja eldobni a régit.
Készítettem magamnak új kulcsot, és most visszavonnám a régit. Sajnos,
nem megy. A régit 16 évvel ezelőtt készítettem, azóta többször új
számítógépet telepítettem. A private (secret) key ott lapul valamelyik
sarokban porosodó régi winchesteren. A jelenlegi private key csak a
jelenleg érvényes kulcsom visszavonására lenne alkalmas.

Végignéztem a man gpg teljes szövegét, de nem találtam olyan utalást,
amely leghetővé tenné akár a név, akár az ujjlenyomat, akár a
kulcsszerver nevének használatával visszavonni a régi kulcsot.

Vagy van ilyen lehetőség, csak én nem találom?
(A régi passphrase-re valósznűleg emlékszem.)
Üdv, János