On Sat, 26 Aug 2017, Szládovics Péter wrote:

openssl req -config <aktuális_konfig>.cnf -new -key
<a_jelenlegi_privát_kulcs> -x509 -days <érvényesség_napokban_pl_3650>
-extensions certauth -outform PEM -out <ez_lesz_az_új_ca_neve>

-extensions certauth  (nálam) nincs, csak v3_ca.

Ok, ez igaz, nekem külön openssl.cnf volt, abban volt definiálva.

Kevés esélyt látok arra, hogy a régi és az új CA fingerprintje azonos legyen. Anélkül meg az új CA elhajtja a vérbe a régi certeket...

Hát, kipróbáltam: azonos lett. :)

Nekem nem, de ha többször megismételtem ezt a fingerprint mindegyiknél más.
Egyébként nem engedte be az újjal.

Ha más a fingerprint, nem fogja.
Ha a kulcsok azonosak, azaz a régi CA kulcsával csináltad az újat, akkor a subject nem stimmel.

Ha megnézed a két CA-t az 'openssl x509 -in <cafile> -noout -text' paranccsal, akkor mit látsz?

Copy+Paste jöhet nyugodtan, a hexdumpok nélkül.