Szia!

Köszönöm a választ.

Hegedüs Ervin <airw...@arxnet.hu> írta, 2020. 02. 02.:
> azért a "semmi extra" kifejezés ide kicsit erős, de értem, mit
> akarsz ezzel mondani :)

Én olyanra gondoltam, hogy nem kell se visszatekerés, se megállítás,
csak egyszerűen működjön és kész. :-)

> anno próbálkoztam hasonlóval, de peer-to-peer módban csak. A
> gstreamer elég univerzálisnak bizonyult, továbblépéshez talán
> elég. A line-in forrást így streameltem egy adott hostra:

Köszönöm a részletesen leírt parancsokat is. :-)
Én a Raspberry-ről indított stream-et iPhone és Android telefonnal is
szeretném hallgatni, ha szükséges, attól tartok: iPhone-re nem érhető
el a gstreamer, vagy azzal kompatibilis program. Megoldható ez
valamilyen módon?
Amit végül is találtam és - úgy néz ki - megoldást jelenthet:
https://github.com/quiniouben/vban
iPhone-re van kliens, egyenlőre a Lite verziót próbáltam ki, ennek
elvileg az a hibája, hogy a hangkimenetet nem küldi ki Bluetooth-ra.
Windows alá is van kliens-szoftver.
Egy ócska hangkártyával próbálkoztam, 45 perces hallgatás után
hirtelen kiakadt, de ez egy nagyon ócska hangkártya volt amit
próbáltam a RPI-n, valamilyen ALSA-hibát produkált.

Üdv: Csaba