El Divendres, 24 de Març de 2006 15:18, Toni Hermoso Pulido va escriure:
> Vaig mirar de fer-ne ressò a Softcatalà fa uns dies:
> http://www.softcatala.org/noticies/14032006372.htm
>
> Algú pot confirmar si hi ha cap mitja del país que se n'hagi fet també
> ressò? Jo no n'he trobat cap... malament anem si no apreciem allò bo que
> tenim...

No, aquests dies s'ha parlat dels acords de MS a Lleida per a fer programari
de gestió per a empreses de per allà i per l'administració.

En veure la noticia em va xocar el nom, però no vaig investigar més.  Sempre
va bé destacar coses que fa gent de per aquí, per a tots els projectes
lliures: http://blog.bitassa.cat/arxiu/2006/03/02/413/

--
Benjamí
http://blog.bitassa.cat