Hola Pere:

El fitxer el tens correcte.

Cercant per Internet he vist que el problema no és del fitxer makedev
sinó del programa dpkg i és prou "normal" encara que a mi mai no m'ha
passat.

La solució aquí:
http://fink.sourceforge.net/faq/faq.es.html#usage-fink.bad-list-file

Salut i si tens cap problema, ja saps...

En/na Pere Marí ha escrit: