Hola,

He instalat Mandrivalinux2006 i tinc problemes en la configuracio de la
pantalla, no es veu be, la pantalla queda com dividida en 4 parts 2 a dalt
totalment negres i 2 a la part baixa en uns colors que no son els correctes i
no puc veure n'hi fer res.
Ho he intentat varies vegades i no em funciona.
Em podeu ajudar i dir-me com entrar en una consola i que he fer, el meu
hardware es:
NVIDIA GeForce4 Mx 440
Monitor Pavilion M50
800 x 600 a 24 bits.
Per internet he vist que pot ser un problema de la configuracio Xorg pero no se
que he de fer.

Salutacions
Janton