Hola!

Com que volia fer un reciclatge adient en Linux, he escarbat per la Xarxa i he trobat aquests cursos online. Com que no sòc informàtic com la majoria de vosaltres, tinc buits que tracte de superar. Ara us demane la vostra opinió sobre el cursos que podrien servir-me, per què crec que igual vosaltres podeu mesurar millor que jo la qualitat i/o preu i hores del mateix, encara que siga poc, amb el contingut que s'ofereix i l'organisme o entitat que el dona. Total que si d'entrada poden valer la pena o si em podeu recomanar algun sense que siga massa per la butxaca.
Els cursos a que em refereix són:

http://www.emagister.com/administracion-sistemas-linux-cursos-2114379.htm

Títul curs: Administración Sistemas Linux

http://www.emagister.com/linux-implementacion-servidor-cursos-1093917.htm

Títul curs: Linux. Implementación de un servidor.

Quan tingau temps agrairia el vostre consell i em decidiré a concretar la meua decisió.

--

Salutacions

Joan Carles
Usuari GNU/Linux #324197