En/na Francesc Dorca i Badia ha escrit:
Hola Sergi,

Em podries dir quines serien les dates i els horaris aproximats??
No se exactament els detalls.. Em sembla que els horaris son dilluns i dimecres i les dates se que comença la setmana vinent però no quan acaba....

En tot cas hauries de contactar amb el responsable. Es diu Xabier i el correu electrònic és [EMAIL PROTECTED]

Salutacions,

Sergi Tur

Atentament,

Francesc

El 12/09/06, Sergi Tur Badenas < [EMAIL PROTECTED]> ha escrit:
Perdoneu per l'offtopic però com que és una oferta de feina relacionada amb el programari lliure... Si em podeu fer difusió ;-)

L'etic del barri de [EMAIL PROTECTED] (http://etic.xarxantoni.net) busca un professor per a donar classes d'informàtica bàsica i ofimàtica amb GNU/Linux.
S'ha de tenir capacitat pedagògica i coneixement elemental de programari lliure i també és important l' experiència.Els temaris estan fets.

Els/les interessats/ades, poden posar-se en contacte amb mi a través del correu electrònic i els facilitaré el contacte de la persona responsable de l'etic que s'encarrega del tema.

Salutacions,

Sergi Tur