Hola,
la CCRTV no contesta mai els correus. Ara bé, quan van llançar (mai tant ben
dit) el 3alacarta vam ser molts els usuaris que vam escriure a la Corporació. A
la web de Softcatalà, a més a més, es va generar un bon debat.

La quantitat de gent que ens queixàvem i el volum dels correus va fer que, com
a mínim responguessin i es comprometessi a fer el servei compatible amb el
Firefox (sota Windows). No sé si ho han fet, no uso Windows.

També es van comprometre a fer-ho compatible amb Linux... encara esperem.

Per cert, Benjamí, recordo un escrit al teu bloc on havies escrit al Síndic i
tot per queixar-te del format emprat per la Gene per difondre les rodes de
premsa del referèndum de l'Estafatut... des del Síndic, recordo que et van dir
que no hi podíen fer res per que no havies tramès la queixa a l'Administració o
quelcom similar. En el cas del 3alacarta, ja fa temps que hi penso, en el seu
dia es van fer les queixes i la CCRTV va respondre... però la resposta i el
resultat no són satisfactoris... per tant... ara si que hi ha conflicte amb
l'Adminisrtació. :-)

No sé si és millor fer queixes individuals o quelcom colectiu.

Salut,
Alfons.