Hej,

> Jag höll faktiskt på ett tag med ett försök att skriva lite lisp varje
> dag, för att hålla hjärnan igång. För dom av oss som inte jobbar som
> programmerare kan det hjälpa lite att komma ihåg vad det var men höll på
> med...

låter som att det här skulle kunna bli utmärkt för dig tycker jag ;-)

Nu behöver vi väl bara bestämma oss för ett challenge eller tema inför
nästa möte och börja hacka, endera tillsammans eller var för sig.

Nån som har några bra ideer? Vi kan ju alltid kika på CodingDojo.orgs
kata katalog men det kanske finns roligare saker att hacka på.

/Johan