2 hafta önce bendeki bir jump diskede bulaşmış. yerli yabancı tüm
kaynakları taradım, çözüm bulamadım (ücretsiz). 500 tl ye kadar fiyatı
pazarklık sonucu indirdiklerini, bu işten milyon dolarlar kaldırdıklarını
yazıyor bazı sitelerde :(
ancal şuan yaptığım google search sonucu
http://www.teknolojioku.com/haber/ttnet-crptolocker-virusu-nasil-temizlenir-sifreli-dosyalari-acma-yontemi-23789.html
linke ve
http://uzmanim.net/soru/cryptolocker-virusu-nasil-temizlenir-sifrelenmis-dosyalar-nasil-acilir/19913
linke ulaştım... Kolay gelsin...