Merhaba herkese,

Youtubeda siber güvenlik ile ilgili zafiyetleri kullanmayı, ağ taraması
yapmayı hangi toolun nasıl kullanıldığını anlatan bir kanal olmadığını
farkettim ve dün bununla ilgili bir kanal başlattım.
İlk olarak çok basit zafiyetleri işlesemde ilerde sosyal mühendislik,
antivirus-endpoint security atlatma, yazılım ve fiziksel saldırılarıda
işleyeceğim.

ms17_010 ile ilgili videoma bu linkten erişebilirsiniz.

https://www.youtube.com/watch?v=e__ZQc6vJ28

Haftada 2-3 video yüklemeye çalışacağım.

Lütfen desteklerinizi, beğenilerinizi ve eleştirilerinizi esirgemeyin.
Bazı yerlerde bazı hatalı bilgiler var ama ilerde en aza indireceğim.
BGA Wiki - Penetration Test Wiki

http://wiki.bgasecurity.com/Kategori:Pentest