Dün 4 saat sonra geldi internet. Metro ethernet ve radyolink yoktu.

Sanıyorum telekom ile merkez arasında sıkıntı vardi elektriksel veya cihaz
bazlı. 4 saat sürdüğüne göre tahminim backbone switchlerden bir grubu öldü
yenisini takması ve routing tablosunu yazması vs diye yorumladim.

Kendi web sitelerine bile trace cektigimde Superonline nin hope undan
geçtiğini gördüm. Bu da tahminim ana hatları gitti sol uzerinden yedek
hatti bir sekil devreye aldilar ama hesaplamadiklari bir yerden patlak
verdi.

Aciklama olarak sorun giderildi denildi. Ama hic hoşuma gitmedi bu iş.

Berk Gülata

Bu mesaj cep telefonundan gonderildi

22 Haz 2017 09:35 tarihinde "İbrahim Eryilmaz" <ibrahim.eryil...@gmail.com>