Zdravejte!

Poneje veche njakolko pyti stana vapros za NeoMail, ta nakraja vzeh che go izteglih. Naistina varshi dobra rabota za malkija si razmer. :-) .I az si pravih eksperimenti da mu prevejdam nadpisite na bylgarski no mislja che se poluchava dosta obarkvashto (za chovek sviknal s anglijskite ponjatija). No kakto i da e, vsichko e vapros na vkus. Edinstvenoto neshto deto ne mi haresa, e che NeoMail-a ne moje da vizualizira pisma s HTML. Molja ako njakoj e uspjal da go modificira (zashtoto ne krija che ne razbiram ot Perl) da drasne njakoj red. E, imashe i malka ulovka za doseshtane za da se nakara da chete poshtata ot /var/spool/mail ama tova sa beli kahyri. :-)

Rado