Благодаря много на всички които ми отговориха.
Явно ще трябва да се откажа. Потребителят който
ще трябва да ползува
тази "система" не  квалифициран да може да се
пребори с проблемите
явно. Става дума за жена ми. Ще се наложи да
карамe на MS.

Благодаря отново!

--JS

-- --> Translated message begin  <-- --

Blagodaria mnogo na vsichki koito mi otgovoriha.
IAvno shte triabva da se otkaja. Potrebiteliat koito shte triabva da polzuva
tazi "sistema" ne  kvalificiran da moje da se prebori s problemite
iavno. Stava duma za jena mi. SHTe se naloji da karame na MS.

Blagodaria otnovo!

--JS