On Tue, Jan 23, 2001 at 03:31:46PM +0200, Alexander Shopov wrote:
> po-dobre e da ima poveche otkolkoto po-malko otgovori.

Absolutno sum saglasen. No otgovori koito se dopalvat edin drug; otgovori koito
razglejdat neshtata pod razlichen agal.

> Ponikoga v tia chastichnite i malkite otgovorcheta ima i dr. idei, koito
> na teb ne sa ti hrumnali.
> osv. tova - razbira se kolko hora sa si troshili glavata s problema.
> Razbira se kade sa se opleli poveche hora, za kakvo triabva da
> vnimavash.

Imah predvid niakolkoto sluchaia naposleduk kato tozi na koito reply-nah beshe
nai iarak primer:

V parvia otgovor pishe da se compilira 2.4 kernel, da se prochete edi koia si
documentatsia, da se svali SANE i da se vidi v negovoto README dali toia
scanner e v grafata supported hardware.

Vav vtoria otgovor pisheshe: "Vzemi si 2.4 kernel i posle ne znam".

> Osven tova - taia rabota s date-a hich ne e sigurna.
> Sashtestvuvaty i hora v LUG-a, koito sa v druga chasova zona. Sia - ko
> da praim - da si smiatame naum koi koga e pratil pismoto ili da vzemem
> vsichki da minem na atomno vreme? ;-)

Vij pak datata i osobeno poslednite 10ina chars: "+02:00 GMT".
Razbira se vinagi sashtestvuva veroiatnostta choveka da e zabravil da si sveri
chasovnika ot 83 godina nasam, no...

> A i za golemite MB -> slava bogu vse oshte sme na textov trafik. Otdavna
> nikoi ne ni e bombil s po 10MB logove ;-) attachment.
> Ia da pomislia - sigurno na vsichki vi e kraino interesno kak izglezhda
> desktopa mi, aide da attachna edno screenshotche, tiff ;->

Tuk az biah netochen sorry. Imah predvid broi ane obem. Ako zadam dostatachno
prost vapros na koito vsichki znaiat otgovor-a shte se poluchi svoeobrazen DoS
;-)))) Edin vapros - 100 otgovora. Sheguvam se ;P

> Vinagi sashtestvuva velikia buton DEL, a i poveceto mail klienti v
> dnesho vreme imat razni fokusi sas sortirane, poderezdane. Ako ne te
> interesuva neshto - aide - chudnichak DEL.
> Zabeliazah i oshte neshto - imashe kraino loshi izkazvania, po povod na
> zapitvane ot strana na Windows potrebitel.
> Pravilnia nachin da privlechesh niakoi e kato si liubezen, ne kato
> pozdraviavash po nashenski zhenskata mu roda.
> Tva e.

Absolutno! Absolutno! Absolutno!

Vinagi sum se iznenadval na otnoshenieto kam Windows potrebitelite. Windows-a
sashto e OS sas opredelena tsel i malko ili mnogo milioni hora po sveta vse
niakak si uspiavat da rabotiat na neia i da postigat niakakvi rezultati. Kakto
niama okonchatelen, universalen otgovor - taka niama i okonchatelna/universalna
OS.

Ako iskat da pokajat kolko e got s Linux - da pokajat che Linux potrebitelite
sa gotini. Ako mu teglish mainite, uspeha shte e dosta samnitelen.

> Sorry za mozhe bi netehnicheskoto otplesvane, ne shta da bada nesho
> nravouchitelen, ama tuk sme pozhelanie, tuk ne sam vizhdal niakoi da
> prati VELIKIA I FINALEN otgovor.
> Az sega kato napisha 42:
> 42
> sledva li che ne triabva da ima poveche vaprosi i otgovori v LUG-a?
> Vse pak -ne se zaiazhdam -> otgovorat na   Theodor Milkov  naistina
> beshe nai palen i na-dobar.

Nadiavam se da ne ostanete s vpechatlenie che az se zaiajdam ;-) Samo
sgulchavam niakoi ot po-netarpelivite chlenove na grupata. Ako neshtata
produljat po sashtia nachin nito shte si razbridam chorapite, nito shte se
otpisha ot lista, nito shte hodia da praime boia... priemete go kato drugarska
kritika ;P

pozdravi

--
          Theodor Milkov           Administrator IP Networks

PGP signature