On 8 Feb 2001 10:35:01 MST
 Rosi Dimova <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
> [...]
> i vtoroto
> cpu - molja go, neka kaje!
> 3. DivX;) raboti chudesno pod win, no pod Linux nasicha:(
> Vuobshte comp-a raboti mnogo dobre i si gi gledam filmite pod win, no
> za Linux
> maj iska MMX.
> Imate li njakakvi idei? MMX- yt li e vinoven? Az taka mislja,
> zashtoto
> bogo.mips pokazva okolo 375 mln. operacii/na cpu. Ima li programi,
> koito ne
> iskat MMX za gledane na filmi? Pomognete!

Moje i da e ot nastroikine na X Server-a. SDL bibliotekata ili kakvo li
ne.
Sys S3 i "nedokonfiguraran" X na 333 Mhz K6-2 ne mejeh da gledam
dori MPEG. wyw prozorez.Na syshata systema , bez upgrade na
na SDL , no s Permedia2 gledam savsem spokoino MPEG. Predpolagam
4e i s DivX polovenieto ne e mnogo po razli4no.A i mai MMX vaobshte
ne se polzva ot bibliotekata za dekompresia na DivX