--- Kaloian Doganov <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
> On Mon, Feb 12, 2001 at 05:45:45AM -0800, Georgi
> Georgiev wrote:

> Âïðî÷åì, àíãàæèðàòå ëè ñå ñåðèîçíî ñ òåçàòà, ÷å
> èêîíîìè÷åñêè àíàëèç ñå
> ïðàâè ñàìî äà îòìèíàëè ÿâëåíèÿ?

Da. Misla, che ikonomikata e nau4na samo v
statisti4eskata si chast, toest, kogato izmerva
otminali sabitia. Ikonomi4eskite iavlenia sa
nestabilni kato klimata i dori oshte poveche
(edna ot poslednite nobelovi nagradi po ikonomika
beshe dadena to4no za takova izsledvane).
Praveneto na ikonomi4eski prognozi si e 4ist
hazart i moje da ima samo priblizitelen harakter.

> Àç ðàçãëåæäàì "Êàòåäðàëàòà è áàçàðúò" ïðåäè âñè÷êî
> êàòî îáùåñòâåíî
> ÿâëåíèå, êàòî ïóáëè÷íî âàëèäåí ôàêò.

Mojem da izpolzvame po-prostata duma 'moden'.
Tova 4e truda na Raimond "Catedral ..." e moden
moje da go napravi obekt na izsledvane, no ne
izklu4va polzvane i na drugite mu trudove.

Osven tova, v tazi grupa sme sabranio hora, deto
mnogo ne gi e grija za tova koe e modno (obshtestveno
zna4imo ili kakto iskate go nari4aite). Ina4e
shtiahme da sme Windows Users Group (tia dni
pro4etoh, 4e se sazdala i takava grupa -
tam shte obsajdat otstapki v cenite na prevazhodnite
produkti ma MS).

> Íåñúìíåíî òîâà, êîåòî íàðè÷àòå "îòâîðåíè òåîðèè",
> èìà ñâîèòå äúëáîêè
> îáùåñòâåíè îñíîâàíèÿ.

Taka e i ne mislia, 4e instrumentite na Marks i
Engels sa nai-podhodiashti za tiahnoto izsledvane.
Spored men tova e kato da izsledvash Lunata bez
teleskopi i kosmi4eski sondi a da polzvash
samo metodite na gennoto injenerstvo.

Ako vi e interesno, moga da nahvarliam niakoi
razsajdenia za 'otvoreni teorii' v edno
sledvashto pismo.

=====
Skelet