Radoslav Rangelov wrote:
Zdravejte! Imam Symhpony Cordless PCI card i ne uspjavam da ja podkaram pod Linux. Po-skoro vsichko uzh raboti no njama vrazka s druga karta kojato e na Win. Po princip firmata prozivoditel ne predlaga drajveri za Linux, no namerih takiva ot drugo mjasto. Interesuva me ako njakoj e podkarval veche takava karta da pomogne sas savet. Samite instrukcii za instalacijata da drajverite za Linux sa elementarni i lesni za izpylnenie, no v krajna smetka ne moja da se poluchi vrazka. Predpolagam che ima njakakva podrobnost deto mi ubjagva i ne e spomenata v instrukciite. Estestveno podrobnosti kato rutirane i t.n. sym gi napravil i ne e ot tova problema. Rado

Nie bqhme puskali takiwa. Samo che wrazkata beshe samo mejdu Linuxi.. Znachi kam drajverite ima i proxnet. Probvaj s nego dali se sinchronizira s drugata i izobsto kakwo wijda naokolo. I na dvete im zadaj ednakwi SECID-ta s proxcfg. Sasto taka mislq che trqbwashe da se zabrani peer-to-peer opciqta ako ne izpolzwash PROXIM radiohub.Inache nqma da se sinhronizirat.

Drugoto koeto moga da ti kaja e che sa mnogo pikliwi ot strana na atmosferni smusteniq. Garmqt kato ludi i pri naj-malkata burq s gramotewici ako sa blizo do prozorec ili ne-daj si boje otwan. Ne razchitaj za wanshno polzwane.

Uspeh