On Wed, Feb 21, 2001 at 07:08:09PM +0200, Антон Зиновиев wrote:
> [...]
|
|(Поради дълго нечетене на пощата ми, пиша със
|закъснение.)
|Мисля, че трябваше да се използва една от
|опциите в панела "Expert User
|Preferences" на WPrefs.
|Пробвай например това:
|Disable miniwindows (icons for miniaturized windows).  For use with KDE/GNOME.
|Обаче дали не е по-добре да махнеш или намалиш
|до няколко бутона панела
|на GNOME вместо да махаш минипрозорчетата?
|
|       С поздрав: Антон Зиновиев
|                  [EMAIL PROTECTED], [EMAIL PROTECTED]
|
|P.S. Разбрах, че във версия 0.64.0 на WindowMaker

Това беше едно от първите, които опитах, но не
става.
Четох и самите конфигурационни файлове, но
досега не съм успял.

--JS

-- --> Translated message begin  <-- --

On Wed, Feb 21, 2001 at 07:08:09PM +0200, Anton Zinoviev wrote:
> [...]
|
|(Poradi dulgo nechetene na poshtata mi, pisha sus zakusnenie.)
|Mislia, che triabvashe da se izpolzva edna ot opciite v panela "Expert User
|Preferences" na WPrefs.
|Probvai naprimer tova:
|Disable miniwindows (icons for miniaturized windows).  For use with KDE/GNOME.
|Obache dali ne e po-dobre da mahnesh ili namalish do niakolko butona panela
|na GNOME vmesto da mahash miniprozorchetata?
|
|       S pozdrav: Anton Zinoviev
|                  [EMAIL PROTECTED], [EMAIL PROTECTED]
|
|P.S. Razbrah, che vuv versiia 0.64.0 na WindowMaker skriptut wsetfont

Tova beshe edno ot purvite, koito opitah, no ne stava.
CHetoh i samite konfiguracionni failove, no dosega ne sum uspial.

--JS

-- --> End of translated message <-- --