On Fri, Feb 23, 2001 at 09:52:33AM +0200, Spas Pavlov wrote:

|Qwno ne sym se izrazil prawilno:
|
|Juliane, ne e problema pri tebe, nito pyk e wyw lista.
|Edin server mi wrushta pismata pisani ot teb sys syobstenieto che ne poddyrva
|8bitovo kodirane.
|Oste nqkolko syrvera mi wrushtat "System error" weroqtno po syshtata prichina,
|no az wse oste sym zarinat wyw
|syobsteniq za greshki i ne sum se rowil po-nadulboko.
|Za sega celta mi e  da razkaram newalidni adresi i takiwa, koito ne si chetat
|postata, no ne sa se otpisali.
|
|Taka che w krajna smetka ti ste si reshish kak da postwash.

> [...]

Niama nikakyv problem. Spokoino se opraviaj tam s neshtata. Samo
kazvaj koe i kak, az shte se syobraziavam. V kraina smetka i
kirilicata ne e bolka za umirane. No 5 godini sym pisal na latinica pone,
no kato vidiah kakyv uzasen efekt ima tova vyrhu pravopisa mi, reshih da
pisha na kirilica kogato i kydeto moga.

BTW, ne ti li se iska da mine lista na mailman? Samo ideia...

--JS
  • ... Spas Pavlov
    • ... Theodor Milkov
    • ... Alexander Shopov