Nqma nikakyv problem no ne trqbva da go zpisvash kernela na MBR-to.
MBR-to trqbva vinagi da go ima - taka BIOS-a i povecheto OS razbirat
goleminata
i razpolozenieto na partitionite.
Obache s samo s edin partition nqma da se razminesh!!
Shte trqbva da napravish 2 partition-a
ediniqt shte ti byde boot a drugiq root.
Ako napravish samo edin partition i dympnesh kernela v nachaloto na
partition-a
shte omazesh i fajlovata sistema - taka che pravish edin boot partition da
rechem 2 MB
i si dympish tam kernel-a. Samo ne zabravqj s rdev da promenish root
device-a!!

ProSyst Bulgaria                 Valentin Pavlov
44 D. Hadjikocev Street          Team Leader/Programmer
Sofia 1407, Bulgaria             Dept: mBedded Server
http://www.prosyst.bg/           Phone: +359 02 (9631394) 223
Leading Software Technology for Open Service Gateways