On Tue, Mar 13, 2001 at 01:45:32PM +0200, Ivan Petrov wrote:

> preodoliani sa samo v chastni sluchai
> ili neka da bade, che v chastni sluchai ne sa preodoliani...
> kakto i da e vaprosat za men NE E RESHEN.

Еми като си перефразирал тезата си -- виж какво се е получило. И това
съгласие или несъгласие с моята теза?

Ако въпросът при теб не е решен, постави го, за да може да се
разреши. Виждам, че четеш кирилица, но не можеш да пишеш, така ли? И ти
ли си на Netscape 4.x?

> dobre e , che niamash problemi s kirilicata, no na kakvo da pishat tezi
> koito ne sa opravili problema?
> :) po-dobar variant e ot postvane s ASCII kodove :))

Хората без кирилица, за които говориш, се делят на две главни групи --
такива, които нямат никаква възможност и такива, които просто не си
правят труда. Не настоявам и не очаквам първите да престанат да пишат,
но е добре вторите да се замислят сериозно.

> ako polzvash nesto grafichno sas slackware niamashe da govorish taka...

Не знам за какво говориш, тъй като сам си избирам дистрибуцията, на
която работя.

> koj ste napravi bulgarska distribucia na linux ????
> maj niama koj, a na zapad i v drugite posoki nikoj ne go e enja za
> kirilicata :-((

Според моето скромно мнение, българска Линукс дистрибуция не е
необходима. Даже е излишна. Но това е един друг въпрос...
      • ... Theodor Milkov
        • ... Ivaylo Toshev
  • ... Alexander Shopov
    • ... Julian Stoev