Zdraweyte.

Imam slednia problem:
Izpolzwam portslave 1.2.0 i RADIUS version cistron-1.6.4-cvs na RedHat
7.0 s kernel 2.2.18 i telefonnata mi linia e analogowa. Ta ...
Potrebitelite mi ot 1-2 sedmici se oplakwat ot slednoto: Kogato se
swarzhat po dial-up'a mi, wypreki che modemite sa warzani, to niamat
aktiwen obmen na danni, t.e. sistemata stoi i otchita wreme, a kato che
li realna komunikacia ne sashtestwuwa. Nai-loshoto e che towa ne stawa
wseki pat, a na momenti bez niakakaw period na powtorenie. Opitwam se da
razbera tochno kakaw e problema. Estestwenno mozhe bi nai-lesnoto shte e
da update na dstribuciite. Kak moga da lokaliziram problema ili kak da
si debugna sistemata? Kakwo bihte me posawetwali da naprawiaza da si
resha problema?

Blagodaria Wi predwaritelno.