da az sum na spnet , no sum s dynamic IP . No kakvo moje az da omaja ???
header-ite sa mi standart-ni ...Kajete kakvo da proverq i ste se proverq ?
Ako trqbwa ste se otpisha i pak ste se zapisha . Osven tova i nqkoi slujiteli
na spnet sum vijdal da post-wat v tozi list , e ne kazwam 4e problema e v tqh
de ...