Neshtata malko sa promeneni. Tova koeto beshe v kde-i18n-Bulgaria veche e v
lokales-bg-***. W kde2.0 niamashe poddragka na cp1251 a samo na iso8859-5,
dokato
v  kde2.1 veche ima.
Az napravih kde i gnome na bulgarski, kato polzwat cp1251. Kojto iska  da go
probwa da go iztegli
ot http://hrd.vmei.acad.bg/linux
Pri men pochti vsichko e na bulgarski. Niama nikaka problem s shriftowete.
Edinstwenoto
nepriatno neshto e che se nalagat malki promeni w edin fajl
(/usr/X11R6/lib/X11/locale/microsoft-cp1251/XLS_LOCALE) za da moga da polzvam
xrus,
no tova e opisano na stranicata.
Boby