On Tuesday 08 May 2001 13:21, you wrote:
> [...]
 inwestirani okolo 200 000$ w slednata konfiguracia.

> [...]
> може да налага своето, особено при равнището на корупция.
> Ако се подходи както предлагам аз, на даващия пари, ще му се каже:
>
> "Съжаляваме, но имаме тука изискване и с най-голямо удоволствие бихме
> инсталирали вашия Win, но просто ни се налага от закона да Ви попитаме
> защо в случая мислите, че за тази цел е необходим Win. Ако обичате,
> дайте подробно писмено становище кои от нещата които искате да правите
> на win, не могат да се направят със стандартния за нас подход, който
> изисква ние да използуваме продукти с достъпен код.

E adjeba de  , ama tova e praktikata na germany , british and french
administration , koito iskat da znaqt kakvo pravi software koito polzwat , i
sa v pravoto si da podozirat zatvoreniq software .
Pri nas trqbwa da se vzemat merki i to  ne tehni4eski , a ot pravno estestvo
( moje bi adekwatna promqna v zakona za durjavnata administravciq ili tam
kakto se nari4a)  taka 4e i nashte divaneta da vzemat primer ot
euro-administraciite .

>Ако не ни
 предоставите задоволителен отговор, много ще бъдем разочаровани,
>но ще
бъдем принудени от закона да Ви откажем сумата. Имайте предвид, че
> [...]
> Ako se podhodi kakto predlagam az, na davashtiia pari, shte mu se kaje:
>
> "Sujaliavame, no imame tuka iziskvane i s nai-goliamo udovolstvie bihme
> instalirali vashiia Win, no prosto ni se nalaga ot zakona da Vi popitame
> zashto v sluchaia mislite, che za tazi cel e neobhodim Win. Ako obichate,
> daite podrobno pismeno stanovishte koi ot neshtata koito iskate da pravite
> na win, ne mogat da se napraviat sus standartniia za nas podhod, koito
> iziskva nie da izpolzuvame produkti s dostupen kod. Ako ne ni
> predostavite zadovolitelen otgovor, mnogo shte budem razocharovani, no
 budem prinudeni ot zakona da Vi otkajem sumata. Imaite predvid, che