Влизаш като ROOT и проверяваш:
1. Имат ли тези файлове х перм.
2. Ако имат виж със lsattr дали им са вдигнати някои атрибути, ако са кажи
кои. Има един атрибут който забранява всякакъв достъп до файла.
3. Ако се окаже че има вдигнати такива атр. -то интересно как ?

Четвъртък 17 05, 2001 13:21 , Marian Popov написахте:

Ivaylo Toshev
http://www.itce.com
ITCE Ltd. София
+359 2 957 17 83