On Tue, May 22, 2001 at 07:06:21AM +0000, Vladimir Dzhuvinov wrote:
|Най-добре провери в Корейски online магазин, ако поръчваш от друга страна,
|примерно Щатите, ще ти излезе по-скъпо. Пробвай yahoo.kr

Мислиш, че не съм проверил? Проверил съм, хем как! Но тия приятели май
не искат да внасят тия тайвански платки. Аз поне така си го обяснявам.
От друга страна нямам специални причини да ползувам ZCOM освен това,
че те предлагат продукт, който може да се закачи към ethernet картата
на линукса и така ще ми спести необходимостта да инсталирам специални
драйвери на линукса(а него искам да го направя да boot-ва от дискета).
Слагам която и да е ethernet карта за 15$ с безпроблемен драйвер за
линукс и си свиркам. Не съм видял никъде другаде такъв вариант, ако не
става дума за access point. Всеки иска да ми продаде access point за
400$. ;-)
Ама да видим...

--JS